Mijn Tinka Lening activeren
In Mijn Tinka Lening heb je altijd inzicht in je lening. Activeren is eenvoudig. Vul hieronder het activatienummer uit de welkomstbrief in.
Als je een betaling hebt gedaan kun je dit de volgende dag zien in het saldo op je hoofdscherm.
- Gegevens invullen
- Code invullen
- Wachtwoord aanmaken
Vul je gegevens in
Je ontvangt hierna een code op je telefoon om je gegevens te bevestigen.
Vraag en antwoord
Hoe kan ik Mijn Tinka Lening activeren?
Om gebruik te maken van Mijn Tinka Lening heb je een activatienummer en wachtwoord nodig. Het activatienummer staat in de welkomstbrief die je van ons hebt ontvangen. Het wachtwoord maak je zelf aan tijdens het activeren. Voor het inloggen op Mijn Tinka Lening maken we gebruik van het e-mailadres en telefoonnummer dat je bij de leningaanvraag hebt opgegeven.
- Ga naar https://mijnlening.tinka.nl/activeren;
- Vul het activatienummer, je geboortedatum en mobiele telefoonnummer in;
- Klik op 'Ga verder';
- Vul de code in die je per sms krijgt en klik op 'Ga verder';
- Maak je wachtwoord aan, je kunt deze zelf kiezen;
- Na het accepteren van de gebruiksvoorwaarden kan je inloggen;
- je ontvangt een bevestiging van het aanmaken van je Mijn Tinka Lening op je e-mailadres.
Wat is het activatienummer en waar kan ik dit nummer vinden?
Het activatienummer is een uniek nummer dat je nodig hebt als je voor het eerst wil inloggen op Mijn Tinka Lening. Het activatienummer staat in de welkomstbrief die je van ons hebt ontvangen. Je hoeft tijdens het aanmelden het nummer maar een keer in te voeren.
Ik heb geen activatienummer. Wat moet ik doen?
Heb je geen activatienummer (meer)? Om veiligheidsredenen kan een nieuw activatienummer niet per e-mail worden aangevraagd. Hulp nodig? Bel ons op 088 – 655 62 12.
Ik probeer Mijn Tinka Lening te activeren, maar dat lukt niet. Wat moet ik doen?
Misschien is het activatienummer verlopen. Het activatienummer is twee maanden geldig. Is het activatienummer verlopen dan kan je per e-mail of telefonisch een nieuw activatienummer bij ons aanvragen. Hulp nodig? Bel ons op 088 – 655 62 12 of stuur een e-mail naar contractbeheer@mijnlening.tinka.nl.
Hulp nodig?
Binnen 10 werkdagen een antwoord