Mijn Tinka Lening activeren
In Mijn Tinka Lening heeft u altijd inzicht in uw lening. Activeren is eenvoudig. Vul hieronder het activatienummer uit de welkomstbrief in.
Als u een betaling heeft gedaan kunt u dit de volgende dag zien in het saldo op uw hoofdscherm.
- Gegevens invullen
- Code invullen
- Wachtwoord aanmaken
Vul uw gegevens in
U ontvangt hierna een code op uw telefoon om uw gegevens te bevestigen.
Vraag en antwoord
Hoe kan ik Mijn Tinka Lening activeren?
Om gebruik te maken van Mijn Tinka Lening heeft u een activatienummer en wachtwoord nodig. Het activatienummer staat in de welkomstbrief die u van ons heeft ontvangen. Het wachtwoord maakt u zelf aan tijdens het activeren. Voor het inloggen op Mijn Tinka Lening maken we gebruik van het e-mailadres en telefoonnummer dat u bij de leningaanvraag heeft opgegeven.
- Ga naar https://mijnlening.tinka.nl/activeren;
- Vul het activatienummer, uw geboortedatum en mobiele telefoonnummer in;
- Klik op 'Ga verder';
- Vul de code in die u per sms krijgt en klik op 'Ga verder';
- Maak uw wachtwoord aan, u kunt deze zelf kiezen;
- Na het accepteren van de gebruiksvoorwaarden kunt u inloggen;
- U ontvangt een bevestiging van het aanmaken van uw Mijn Tinka Lening op uw e-mailadres.
Wat is het activatienummer en waar kan ik dit nummer vinden?
Het activatienummer is een uniek nummer dat u nodig heeft als u voor het eerst wilt inloggen op Mijn Tinka Lening. Het activatienummer staat in de welkomstbrief die u van ons heeft ontvangen. U hoeft tijdens het aanmelden het nummer maar een keer in te voeren.
Ik heb geen activatienummer. Wat moet ik doen?
Heeft u geen activatienummer (meer)? Om veiligheidsredenen kan een nieuw activatienummer niet per e-mail worden aangevraagd. Hulp nodig? Bel ons op 088 – 655 62 12.
Ik probeer Mijn Tinka Lening te activeren, maar dat lukt niet. Wat moet ik doen?
Misschien is het activatienummer verlopen. Het activatienummer is twee maanden geldig. Is het activatienummer verlopen dan kunt u per e-mail of telefonisch een nieuw activatienummer bij ons aanvragen. Hulp nodig? Bel ons op 088 – 655 62 12 of stuur een e-mail naar contractbeheer@mijnlening.tinka.nl.
Hulp nodig?
Binnen 10 werkdagen een antwoord