Inloggen Mijn Tinka Lening
Als je een betaling hebt gedaan kun je dit de volgende dag zien in het saldo op je hoofdscherm.
Vraag en antwoord
Ik ben mijn e-mailadres vergeten. Wat moet ik doen?
Om te controleren of het juiste e-mailadres bij ons bekend is, ga je naar de pagina 'Wachtwoord vergeten?' en voer je je e-mailadres, geboortedatum en postcode in. Als het e-mailadres bij ons bekend is, ontvang je een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Als het e-mailadres niet bekend is, verschijnt er een foutmelding. Heb je meer hulp nodig? Bel ons op 088 – 655 62 12.
Ik wil mijn e-mailadres veranderen. Wat moet ik doen?
Login met het 'oude' e-mailadres indien je er nog toegang tot hebt. Zodra je bent ingelogd, kan je bij je gegevens je e-mailadres wijzigen. Bij een volgende login kan het nieuwe e-mailadres worden gebruikt. Heb je geen toegang meer tot je 'oude' e-mailadres? Bel ons op 088 – 655 62 12.
Mijn telefoonnummer, waarmee ik inlog is niet meer beschikbaar. Wat moet ik doen?
Ik wil mijn telefoonnummer wijzigen. Wat moet ik doen? Als je het oude telefoonnummer nog in gebruik hebt, kan je inloggen zoals je dat gewend bent. Zodra je bent ingelogd, kan je bij je gegevens je telefoonnummer wijzigen. Bij een volgende login zal de verificatiecode naar je nieuwe telefoonnummer verstuurd worden. Gebruik je het oude telefoonnummer niet meer? Bel ons op 088 – 655 62 12.
Mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
Om de veiligheid van deze site te waarborgen, word je account geblokkeerd na meerdere mislukte inlogpogingen. Je kunt de blokkering van je account opheffen en je wachtwoord opnieuw instellen via de pagina 'Wachtwoord vergeten?' Als je toegang hebt tot je e-mailadres, geboortedatum en postcode. Voor verdere hulp kan je ons bellen op 088 – 655 62 12.
Hoe weet ik of mijn account geblokkeerd is? Hoe kan ik het deblokkeren?
U ziet een bericht op de inlogpagina als je account geblokkeerd is. Dit kan gebeuren door meerdere mislukte inlogpogingen. Je kan je account deblokkeren door de functie 'Wachtwoord vergeten' te gebruiken als je toegang hebt tot je e-mailadres, geboortedatum en postcode. Neem anders contact met ons op via 088 – 655 62 12 voor hulp.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik het resetten?
Je kan je wachtwoord opnieuw instellen door te klikken op de knop 'Wachtwoord vergeten?' op de aanmeldingspagina. Voer je geregistreerde e-mailadres in en je ontvangt per mail instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Als je de e-mail niet ontvangt, controleer dan je spamfolder of neem contact met ons op voor ondersteuning via 088 – 655 62 12.